Pinigų grąžinimo politika

Jeigu jūs nusipirkote LED lempučių iš mūsų parduotuvės, ir norite sužinoti apie mūsų pinigų grąžinimo politiką, prašome perskaityti šią informaciją:

  • Jeigu jūs norite grąžinti prekę dėl kokios nors priežasties, turite tai padaryti per 14 dienų nuo prekės gavimo datos.
  • Prekė turi būti grąžinta originalioje, nenaudotoje būklėje, su visomis pridėtomis dalimis ir pakuotėmis, kurias gavote su preke.
  • Jeigu prekė buvo sugadinta arba yra defektų,  privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
  • Jeigu grąžinate prekę dėl to, kad ji yra defektuota arba sugadinta, mes padengsime grąžinimo išlaidas. Tačiau, jeigu prekę grąžinate dėl kitų priežasčių, tokių kaip pvz. nepatinka spalva, dydis ir pan., tada grąžinimo išlaidas turėsite apmokėti patys.
  • Grąžinant prekę, mums reikalingas pirkimo kvitas arba sąskaita-faktūra, todėl prašome nepamiršti atsiųsti šių dokumentų kartu su preke.
  • Mes grąžinsime jums pinigus per 14 dienų nuo tos dienos, kai gavome prekę ir patikrinome, ar ji yra originalioje būklėje.

Jei turite bet kokių klausimų arba reikia pagalbos, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu, kurie yra nurodyti mūsų parduotuvės svetainėje.

Remiantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 5 straipsnio 4 dalyje nustatytais reikalavimais, informuojame, kad mūsų interneto svetainėje pateikiama esminė informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektus. Šie subjektai yra įgalioti ir kompetentingi spręsti vartojimo ginčus, susijusius su mūsų teikiamomis prekėmis ir (arba) paslaugomis.

Pažymime, kad vadovaujantis Civilinio kodekso 6.364straipsnio 4 dalimi, vartotojui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) vartotojas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba vartotojo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Teisės aktai nenumato vartotojui pareigos kreipiantis dėl galimai netinkamos kokybės prekės išsaugoti prekės originalią tvarkingą pakuotę ir ją pateikti pardavėjui. Kreipimosi dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju svarbu išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.

Pateikti ir visą kitą reikalingą informaciją, vadovaujantis teisės aktais.

Visi atsakymai į vartotojo pretenzijas ir  paklausimus pateikiami ne vėliau kaip per 14 d.

Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektai, kurių paslaugomis galima naudotis esant nesutarimams ar ginčams, yra pasiekiami kontaktais:

Konsultacijos ir informacija telefonu bei elektroniniu paštu:

Pirmadieniais – ketvirtadieniais – nuo 8.00 iki 17.00 val.

Penktadieniais – nuo 8.00 iki 15.45 val.

Konsultacijos asmenims teikiamos el. paštu: konsultacijos@vvtat.lt ir tel. (85) 262 6760. Arba per EGS platformą http://ec.europa.eu/odr/